...

vad har Ida gjort idag?
Ida svarar: Jag vet inte riktig, jag har sjungit. Någon gång under den tiden ringde Elina och MAlte var den som svarade. Så han ropade på mig och jag svarade, men sen trodde jag inte att det var något mer med det och fortsatte sjunga. Sen efter två timmar kom mamma och frågade om det var någon som pratade i telefonen.
- Näe, sa jag, men Malte sa
-jo, du!
-VA?
-Ja, Elina ringde ju förut, jag ropade ju på dig!

Så kastade mig på telefonen och ringde Elina.

Idag skulle jag klippa gräset, men gräsklippan rykte så mycket så att jag trodde att den skulle starta en brand.
Så jag cyklade till hamnen med Malte och där skulle vi träffa Molly. Efter en halvtimme kom Molly och vi badade . Det var ganska kallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0